CAMPIONAT TENNIS TAULA 2020
13/10/2020

Club de Begues informa que ja tenim nova data pel Campionat de Tennis taula 2020.  Aquest esdeveniment on hi col·labora el Club de Tennis taula Castelldefels tindrà lloc el proper diumenge 25 d’octubre de 2020 de 9:00h del matí a 14:00h de la tarda.

Serà un campionat obert a tothom on el preu pel soci és de 7€ i el preu del no soci és de 12€. La inscripció inclourà aigües i entrepans per a tots els participants del campionat.

Les places seran limitades a 24 participants que jugaran en 6 taules de joc. La tramitació de la inscripció s’haurà de fer contactant amb el Club ja sigui presencialment, per telèfon o a través del  WhatsApp del Club de Begues.

Tots el participants hauran d’accedir al Club amb mascareta i passaran un control de temperatura al mateix temps que disposaran de gel hidroalcohòlic per netejar-se les mans.

Animeu-vos a passar un matí divertit!