AFECTACIÓ DE LES NOVES MESURES EN VERS LA COVID-19
05/01/2021

Apreciat/da,

Des del Club de Begues us volem informar de com ens afecta la Resolució SLT/1/2021 que entra en vigor a partir del proper dia 7 de gener,  per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya.

En  primer lloc, es restringeix l'entrada i sortida del municipi de dilluns a diumenge.

En segon lloc, seguim amb l’activitat esportiva a l’exterior com ja veníem fent amb un màxim de 6 persones i amb els vestidors tancats. Per tant, l’escola de tennis i de pàdel seguiran amb el seu funcionament habitual.

En tercer lloc i com a novetat, queden totalment prohibides les activitats en espais interiors. Així doncs, el gimnàs romandrà tancat i quedaran suspeses les activitats dirigides i extraescolars “Indoor”.  Amb l’objectiu de minimitzar l’impacte d’aquestes mesures el Club proposarà una sèrie d’activitats virtuals  portades a terme pels nostres monitors i que convocarem a través del grup de WhatsApp del Club.

Finalment, esmentar que el servei de restauració seguirà oferint dinars a les instal·lacions del Club de 13:00h fins a 15:30h i menjar per emportar o a domicili fins les 22h de la nit.

Rebeu una forta abraçada!