CAMPUS MULTIESPORT SETMANA SANTA 2021
08/03/2021

Club de Begues informa que enguany per Setmana Santa estem organitzant un Campus Multiesport a les instal·lacions del Club.

Serà un Campus que portarem a terme del 29 de març al 2 d’abril (inclòs) en horari de matí , de 9:00h a 14:00h.

Totes les activitats que es duran a terme durant el Campus es realitzaran a les instal·lacions exteriors del Club intentat evitar així el ús d’espais interiors sempre i quan sigui possible. (En cas de inclemències meteorològiques faríem ús dels espais interiors del Club).

Les inscripcions estan obertes a tots aquells infants entre 4 i 12 anys que seran agrupats segons l’edat i com a màxim amb 8 membres per grup.

Els preus per la totalitat de la setmana seran : 100€ pel SOCI del Club i 125€ pel NO SOCI.

Pel que fa a les mesures COVID-19 us informem que serà obligatori l’ús de mascareta excepte quan s’estigui fent l’activitat esportiva en si, que farem control de temperatura a l’entrada de la instal·lació i que el Club disposarà de varis punts de gel hidroalcohòlic per poder-ne fer ús.

Si esteu interessats, feu la vostra inscripció a la recepció del Club de Begues. Tancarem els grups per rigorós ordre d’inscripció.

Us hi esperem!!!