ENGLISH&FUN DISSABTES TARDA AL CLUB DE BEGUES
19/04/2021

Club de Begues informa que a partir del proper dissabte 1 de maig estrenem una nova activitat per nens i nenes de 6 a 12 anys.

English & Fun és una activitat que es durà a terme tots els dissabtes per la tarda de 17h a 19h a les instal·lacions del Club de Begues.

L’empresa Yes4english a través del seu professor natiu Dee, seran els encarregats d’organitzar i dinamitzar les activitats en anglès per tota la canalla.

Els nens i nenes hauran de  tenir un nivell bàsic d’anglès per poder seguir les activitats correctament.

El preu mensual de l’activitat serà de 60€ pel soci i 75 pel no soci del Club de Begues.

Tots els interessats podeu tramitar la vostra inscripció a la recepció del Club.

Si necessiteu més informació contacteu amb el Club a través dels diferents canals de comunicació habituals.