STAGE DE TENNIS 2021 CLUB DE BEGUES
18/05/2021

CLUB DE BEGUES  informa que enguany tornem a organitzar el STAGE DE TENNIS D’ESTIU a les nostres instal·lacions juntament amb el director de l’escola José Carayol.

Serà un STAGE exclusivament de tennis tot i que es complementaran amb activitats poliesportives i aquàtiques.

Totes les activitats del STAGE estaran subjectes als protocols d'actuació i mesures de prevenció del Covid-19 que hi hagi dictaminades pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, en el moment de la realització del stage.

La durada del STAGE serà del 28 de Juny fins el 6 d’agost en un primer període que continuarà el 30 d’agost quan iniciarem el segon període que durarà les dues primeres setmanes de setembre. Les inscripcions es podran realitzar com a màxim fins 5 dies abans de l’inici de la setmana de STAGE desitjada.

Aquest any tenim dos opcions de STAGE DE TENNIS:

ESCOLA DE TENNIS 1:

Horarià de dilluns a divendres de 8:30h a 13:30h

Límit d’alumnesà 25 Alumnes (Màxim 6 alumnes per pista)

Edats à de 9 anys a 17 anys.

Preus à 110€ socis / No socis 120€

*Es consideren socis aquells participants que portin 90 dies o més com a socis del Club de Begues.

ESCOLA DE TENNIS 2:

Horarià de dilluns a divendres de 11:00h a 13:30h

Límit d’alumnesà 16 Alumnes (Màxim 8 alumnes per pista)

Edats à de 6 anys a 8 anys.

Preus à 65€ socis / No socis 70€

INSCRIPCIONS:

Des de dilluns 17 de Maig ja teniu obert el procés d’inscripció que serà exclusivament online a través de la nostra pàgina web i on es farà el pagament mitjançant una passarel·la de pagament.

A l’hora de fer la inscripció haureu de descarar-vos el PDF de la fulla d’autoritzacions que complimentada haurà de ser enviada a: info@clubdebegues.cat.

Per qualsevol dubte podeu contactar amb el Club a través dels canals de comunicació habituals,