CANVI D'HORARI AL SERVEI DE RESTAURACIÓ DEL CLUB
19/01/2022

Benvolguts socis i clients habituals del Club de Begues,

A causa de les circumstàncies actuals derivades de la pandèmia del Covid-19 i la variant Òmicron, el restaurant D'Marcos s'ha vist amb la necessitat de modificar el seu horari fins que la situació millori.

El gran volum de contagis que continua vigent, les restriccions, els confinaments i altres problemes que sorgeixen d'aquesta situació dificulta molt el dia a dia de l'hostaleria, i encara més en un negoci que fa poc va obrir les portes.

És per això que us anunciem que, a partir d'ara i fins nou avís, l'horari d'obertura del servei de restauració del Club serà de divendres a diumenge. Concretament:

• Divendres i dissabte, de 12h a 0:30h
  • Diumenge, de 12h a 20h

Us recordem que aquest horari pot ser modificat a petició del client sempre que reservi amb antelació trucant al 613.018.026, inclosos els dies d'entre setmana. Tanmateix, en la mesura del possible, s'obrirà el servei de bar els dies que jugui el F.C. Barcelona per tal de poder atorgar al soci i als seus convidats la millor experiència futbolística.

En aquest sentit, informar-vos també que dies especials com aquest dijous 20 de gener el restaurant obrirà tot el dia. Amb motiu de la festa de Sant Sebastià, Festa Major d'hivern de Begues, el servei de restauració començarà a donar servei a les 12 del migdia i tancarà amb el partit de Copa del Rei que enfrontarà a l'Athletic de Bilbao amb el Barça.

Moltes gràcies, i disculpeu les molèsties que aquesta situació us pugui ocasionar.

Atentament,

Administració del Club de Begues