NOU PROGRAMA D'ACTIVITATS DIRIGIDES
26/09/2020

El Club de Begues Informa que a partir de dilluns disposem del nou programa d’activitats dirigides per aquesta temporada de tardor/hivern.

Recordar-vos que hi ha dues activitats dirigides que s’ha de trucar al Club per poder reservar plaça com son: Ciclo Indoor i TRX.

Per la resta d’activitats no cal reservar, l’únic indispensable és que porteu la vostra pròpia màrfega per tal d’intentar minimitzar els riscos de contagi del COVID-19.

Les activitats dirigides son gratuïtes per tots els socis, en el cas que no ho siguis hauràs d’abonar 7€ per classe a la recepció del Club abans d’iniciar la sessió.

Finalment comentar-vos que el Club gestiona un grup de WhatsApp d’activitats dirigides on comuniquem qualsevol novetat que hi pugui haver referent al programa d’activitats. Si esteu interessats en formar part d’aquest grup sol·liciteu-ho al personal de recepció.

Us hi esperem!!!!