29/10/2020

Benvolgudes sòcies i socis,

us volem comunicar que ,un cop conegudes les noves mesures presentades per la Generalitat amb l'objectiu de combatre la COVID-19, ens veiem obligats a informar-vos que el Club de Begues romandrà tancat a partir de demà divendres 30 de novembre durant els pròxims 15 dies.

Si us sorgeix algun dubte o comentari, podeu posar-vos en contacte amb el Club a través del  telèfon mòbil (681.26.02.84) o bé enviar una e-mail a info@clubdebegues.cat.

Esperem poder retrobar-nos ben aviat!!!

La Junta del Club.

28/10/2020

Club de Begues informa que ja tenim a la venda la loteria de Cap d’any de la “Grossa” a la recepció del Club.

Recordar-vos que el 33819  serà el número d’enguany i que esperem que us doni molta sort!!!

El preu de cada dècim serà de 12€ i es podrà adquirir a la recepció del Club mitjançant el pagament en metàl·lic.

Aprofitem per comunicar-vos que també disposem de dècims del “Gordo” de Nadal per tots aquells que ho desitgeu.

Molta sort a tots i totes!!!

26/10/2020

Apreciat/da,

Com ja sabreu, des d'ahir diumenge s'apliquen al nostre territori restriccions de mobilitat nocturna que implica, bàsicament, la prohibició de desplaçaments i la circulació per les vies públiques de les 22 a les 6 hores.

Aquesta prohibició implica l'obligació de tancament de les instal·lacions esportives a les 21 hores, per tal de possibilitar que els usuaris puguin arribar als seus domicilis abans de les 22 hores.

En principi, el termini d’aplicació d’aquestes mesures és de dues setmanes però si hi hagués qualsevol novetat us informaríem degudament.

Cuideu-vos!!

09/10/2020

Club de Begues informa que ja tenim a la venda la loteria de Nadal del “Gordo” a la recepció del Club.

Recordar-vos que el 80042  serà el número d’enguany i que esperem que us doni molta sort!!!

El preu de cada dècim serà de 24€ i es podrà adquirir a la recepció del Club mitjançant el pagament en metàl·lic.

Aprofitem per comunicar-vos que també disposarem de la “Grossa” de Nadal en breus. Us mantenim informats!!!!

Molta sort a tots i totes!!!

01/10/2020

Club de Begues informa que a partir de demà divendres 2 d'octubre tornem a tindre obert el Bar i el Restaurant.

L'horari en temporada d'hivern serà el següent:

DILLUNS DE 17 A 22H
DIMARTS DE 17H A 22H
DIMECRES FESTIU (EXCEPTE SI HI HA FUTBOL)
DIJOUS DE 17H A 22H
DIVENDRES DE 17H A 1:00H.
DISSABTES DE 10H A 1:00H
DIUMENGE DE 10H A 22H

Per fer qualsevol reserva truqueu al 681.027.266.

29/09/2020

Club de Begues informa de la nova tarifa LOW COST de lloguer de pistes de pàdel per tots aquells que no siguin socis o sòcies del Club.

Aquesta tarifa podrà ser aplicada de dilluns a divendres de 9h a 13h a partir d'aquesta setmana i fins el 31 de Maig.

El preu de la tarifa per jugar 1h 30' serà de 15€/pista. Així doncs, tots aquells que vulgueu reservar pista ho podeu fer a través de la nostra pàgina web (www.clubdebegues.cat) dintre de l'apartat de reserves o bé trucant al Club (93.639.00.00).

Aprofitem per comunicar-vos que demà al matí finalitzarem amb les tasques de manteniment de les pistes de pàdel quedant disponibles per a tots vosaltres a partir de les 17h.

26/09/2020

El Club de Begues Informa que a partir de dilluns disposem del nou programa d’activitats dirigides per aquesta temporada de tardor/hivern.

Recordar-vos que hi ha dues activitats dirigides que s’ha de trucar al Club per poder reservar plaça com son: Ciclo Indoor i TRX.

Per la resta d’activitats no cal reservar, l’únic indispensable és que porteu la vostra pròpia màrfega per tal d’intentar minimitzar els riscos de contagi del COVID-19.

Les activitats dirigides son gratuïtes per tots els socis, en el cas que no ho siguis hauràs d’abonar 7€ per classe a la recepció del Club abans d’iniciar la sessió.

Finalment comentar-vos que el Club gestiona un grup de WhatsApp d’activitats dirigides on comuniquem qualsevol novetat que hi pugui haver referent al programa d’activitats. Si esteu interessats en formar part d’aquest grup sol·liciteu-ho al personal de recepció.

Us hi esperem!!!!

01/09/2020

Us informem que a partir del dilluns 14 de setembre podeu aprofitar les classes de hip hop. Si tens entre 5 i 14 anys i t'agradaria ballar, t'esperem😁🙌

01/09/2020

Bona tarda! El proper mes de setembre està ple d'activitats per a gaudir.
Us esperem a les classes de patinatge artístic a partir del dijous 17 de setembre 🤸🏽‍♀️🔝⛸️ (Entre 5 i 14 anys)

«  1  »