OLIMPÍADES INFANTILS 2022
14/07/2022

Benvolguts socis i usuaris habituals del Club de Begues,

Després de tres anys d'espera, amb una pandèmia pel mig, hem decidit reactivar les nostres estimades Olimpíades del Club de Begues. Com és habitual, començarem per les dels més menuts: les Olimpíades Infantils 2022.

Aquest any, tindran lloc del 25 al 29 de juliol i hi haurà proves cada tarda de 17 a 21h.

Els equips participants hauran de ser d'entre 8 i 15 nens, amb una edat aproximada d'entre 5 i 14 anys. Però si no arriben al número, no patiu! També hi ha l'opció d'apuntar-se per separat, en el cas de no trobar un grup nombrós, i sempre podem mirar opcions. Al final, el més important és participar!

De la mateixa manera, mirarem de separar els equips per edats i fer-ho el més emocionant i divertit possible. Un objectiu que comentarem amb tots vosaltres el dia 22 de juliol a les 18h a la reunió general de les Olimpíades Infantils.

Recordar-vos també que la data límit per acceptar inscripcions serà el dijous 21 de juliol, i ja estan disponibles els fulls a la recepció del Club. No tardeu!

Els preus d'aquest any son:

• Socis del Club de Begues: 28 euros
  • No socis del Club de Begues: 32 euros

I per als més curiosos, les proves d'aquest any seran:

• Minigolf
  • Joc de matar
  • Futbol
  • Bàsquet
  • Bèisbol
  • Waterpolo
  • Atletisme

A més, sempre que es pugui, combinarem els descansos amb piscina lliure per fer més amena l'estona i combatre de la millor manera possible la calor d'aquest estiu.

Us esperem a tots amb moltes ganes!

Cordialment,

Junta directiva del Club de Begues