CLOENDA DE LES FESTES DE CARNESTOLTES
14/02/2024

Volem agrair a totes les entitats que han participat en el Carnestoltes d’aquest any, en una edició innovadora i dinàmica al nostre municipi.

S’han recuperat tradicions d’anys anteriors i el Club ha participat en la Rua de Carnestoltes, el concurs de disfresses i comparses, i la discomòbil.

Avui posem punt final a tots els esdeveniments i reconeixem la magnífica tasca de l’Ajuntament de Begues, totes les entitats que han format part de la comissió que ha organitzat els diferents esdeveniments i, especialment, a tots els nostres socis i sòcies que han omplert de color i rialles la comparsa Back to the 80s.

També volem agrair la dedicació i professionalitat de totes les comparses que van desfilar pel Club i a totes les famílies que van compartir amb nosaltres una tarda plena d’emocions, música i diversió en família.

Amb la torxa que ha cremat al Rei Carnestoltes, tanquem la nostra participació en el Carnestoltes d’enguany.

Esperem ansiosos a l’any vinent!