CASAL ESTIU 2024

El CLUB DE BEGUES informa que enguany tornem a organitzar el CASAL D’ESTIU a les  nostres instal·lacions.

Totes les activitats que proposem durant el Casal estan dissenyades per la participació activa dels nens i nenes, mitjançant diferents jocs, esports i tallers, adequats a les diferents edats dels alumnes. Tot això en un ambient totalment diferent del que viuen durant la resta de l'any i en unes instal·lacions úniques a Begues.

La infraestructura del Club de Begues permetrà als nens i nenes gaudir de piscina dos cops al dia, una sala de jocs amb aire condicionat, inflables aquàtics i lúdics, jocs de fusta i festes Holi. Una infinitat d'activitats que es compaginaran amb la pràctica d'esport i, sobretot, aprenentatge.

El Casal va destinat a tots aquells nens i nenes que hagin de 3 fins a 14 anys. L'inici de l'activitat tindrà lloc el dimarts 25 de juny i durarà fins al divendres 02 d'agost. De totes maneres, per a aquells a qui pugui interessar, obrim la possibilitat d'ampliar l'oferta de servei:

Aquells que estigueu interessats en alguna d'aquestes opcions, podeu comunicar-ho a través del correu info@clubdebegues.cat, trucant al 93.639.00.00 o bé apropant-vos a la recepció del Club de Begues. IMPORTANT: una inscripció només es farà efectiva amb previ pagament total de la quota.

TORNS I PREUS

Matí: de 9h a 13:30h, 90€ per setmana

Dinar: de 9h a 15h (inclou dinar restaurant), 147€ per setmana

Tarda: de 9h a 17h (inclou dinar al restaurant), 170€ per setmana

SERVEIS EXTRES:

Acollida: de 8h a 9h, 25€ a la setmana

Menús de menjador puntuals: 13€ un dia

Els participants que son socis del Club de Begues podran gaudir del següent descompte en els preus:

Acollida: de 8h a 9h, 20€ per setmana

Matí: de 9h a 13:30h, 80€ per setmana

Dinar: de 9h a 15h (inclou dinar restaurant), 132€ per setmana

Tarda: de 9h a 17h (inclou dinar al restaurant), 150€ per setmana

Menús de menjador puntuals: 11€ un dia

Si fan torn complert, es donarà una invitació diaria unipersonal i no acomulable, per la tarda del mateix dia.