BONES FESTES I UN 2024 PLE D'ÈXITS!
21/12/2023

Estimat/da soci/a

Ja hem arribat a aquesta època de l'any! Pots creure-ho? El Nadal ja és a tocar i el 2024 s'acosta ràpidament. Ens agradaria aprofitar aquesta publicació per enviar-te els nostres millors desitjos des del Club de Begues.

Quin any hem tingut! Gràcies a vosaltres, els nostres socis, hem aconseguit fites i hem viscut moments sorprenents junts. La vostra passió i dedicació ha estat la guspira que ha fet brillar cada esdeveniment i competició.

Volem desitjar-te unes festes plenes de rialles, grans moments amb la família i amics, i potser una mica de descans merescut. Que aquesta època estigui plena de tot el que és bo i que l'Any Nou vingui carregat de noves aventures, fites per complir i, per descomptat, més esdeveniments esportius i socials emocionants.

Apreciem enormement el teu suport i entusiasme. Sense tu, el Club de Begues no seria el mateix. Estem emocionats pel que l’any vinent ens ofereix, el cinquantè aniversari del Club, i t’animem a participar en els diferents esdeveniments esportius i socials que anirem preparant per a gaudir amb tots vosaltres.

Et desitgem un Bon Nadal i un Any Nou ple d'èxits!