ÈXIT EN LA CALÇOTADA POPULAR
13/03/2024

Benvolguts socis i usuaris del Club de Begues,

El passat diumenge, 3 de març, malgrat l'inici plujós del dia i el fort vent, ens vam reunir al Club per celebrar una emocionant Calçotada Popular. Volem compartir amb vosaltres que l'esdeveniment va ser tot un èxit, amb una participació de prop de 200 assistents de totes les edats.

Va ser una jornada en què la pluja no va aconseguir fer ombra a la calidesa i l'entusiasme dels nostres socis i amics, que ens vam unir per gaudir d'una de les activitats socials catalanes més tradicionals: preparar i degustar calçots acompanyats de botifarres i mongetes.

Ens va omplir d'alegria veure famílies compartint rialles i bons moments, en un ambient familiar que reflecteix fidelment l'esperit social del Club de Begues.

Volem expressar el nostre agraïment més sincer a la Confraria de l’Arròs i a la Comissió Social del Club de Begues, així com al restaurant Les Delícies, per la seva col·laboració en l'organització i preparació dels exquisits plats que tots vam poder gaudir.

Un aspecte que no podem passar per alt és la participació activa dels més petits de casa. El seu entusiasme i energia van afegir un toc alegre que va fer que la calçotada fos encara més especial.

Així mateix, estenem el nostre agraïment a la Junta Directiva del Club per brindar-nos l'oportunitat de realitzar esdeveniments com aquest, que no només enforteixen els llaços entre els nostres socis, sinó que també reafirmen el caràcter social que sempre ens ha distingit.

Tenim la certesa que junts podem continuar construint moments inoblidables al Club de Begues.

Gràcies a tots per la vostra participació i entusiasme!