CALÇOTADA POPULAR - DIUMENGE, 3 DE MARÇ
07/02/2024

Estem emocionats de donar junts la benvinguda a la temporada primaveral amb un esdeveniment  que sempre havia estat tradicional del Club i que ha esdevingut una tradició que uneix a tothom: la calçotada popular!

Data: Diumenge, 3 de març
Lloc: Pati exterior del Club de Begues

La calçotada és molt més que una simple celebració gastronòmica; és un moment per compartir rialles, sabors i la vostra companyia. Per aquest motiu, aquest any hem preparat juntament amb el restaurant Les Delícies i la Confraria de l'Arròs dos menús diferents perquè  pugueu gaudir en família i amb els amics.

Menú - 25€

Inclou:

• Aperitiu
  • Calçots amb romesco
  • Botifarra amb mongetes
  • Vi negre, blanc i aigua
  • Postres i cafè

Menú infantil - 10€

Inclou:

• Pasta
  • Pollastre arrebossat
  • Gelat
  • Aigua o refresc

Una calçotada és el moment perfecte per enfortir els lligams d'amistat i gaudir de l'àpat en un ambient relaxat i festiu. Us animem a portar els vostres amics i familiars perquè se sumin a aquesta jornada plena de sabor i diversió.

Per confirmar la teva assistència i la dels teus convidats, si us plau, posa't en contacte amb recepció via telefònica (936390000) abans del divendres, 1 de març.

Esperem veure-us a tots gaudint d'aquesta tradició tan nostra!