PROGRAMACIÓ NADALENCA DISSABTE 23
16/12/2023

El pròxim dissabte, 23 de desembre, la Comissió Social, Juguem a Begues i el Club hem organitzat un seguit d'activitats nadalenques durant tota la tarda per a totes les famílies i totes les edats per a rebre Nadal amb els braços ben oberts!!

A les 17:00 donarem el tret de sortida al Taller de Somnis Màgics, una activitat dirigida amb la col·laboració de Juguem a Begues. A la mateixa hora s'obrirà el Mercat Nadalenc amb la col·laboració d'Artesans i Entitats de Begues. Durant tota la tarda podreu recórrer el nostre Bosc Encantat guiat pels nostres elfos màgics.

Finalment, a les 18:30, rebrem al Pare Noel al Club de i podreu lliurar les vostres cartes i desitjos per aquest Nadal.

Us esperem a totes i a tots amb l'objectiu de celebrar aquestes festes tan màgiques!