Festa Lemon Party al Club de Begues: Una Nit Cítrica de Música i Diversió
02/05/2024

El Club de Begues està a punt de transformar-se en una oda vibrant al color i el sabor del llimona amb la Festa Lemon Party que tindrà lloc el proper 8 de juny. Situada a la zona de la piscina, aquesta festa promet ser una experiència refrescant.

Amb l'encant de la nit i l'ambient relaxat de la piscina com a teló de fons, els assistents estan convidats a vestir-se de blanc i/o groc, afegint un toc de brillantor i càl·lida a la festa. A les 22:00h, les vibracions musicals començaran amb un concert en directe del grup Cash Caravan, garantint que la nit comenci amb una explosió d'energia i ritme.

Després del concert, un DJ agafarà el relleu per mantenir la festa en marxa fins a les 3:00h de la matinada. Amb una barreja eclèctica de música que segurament farà ballar a tothom.

Les entrades ja estan disponibles a la recepció del Club de Begues al preu de 12€, oferint a tothom l'oportunitat de ser part d'aquesta experiència única i vibrant. Així que agafa el teu millor conjunt blanc i/o groc i prepara't per a una nit inoblidable de música, diversió i cítrics a la Festa Lemon Party del Club de Begues!