TANCAMENT DE LES DUTXES
29/02/2024

Estimats usuaris del Club de Begues,

A causa de l’estat d’emergència per sequera que afecta a Begues i a 200 municipis més, ens veiem en la necessitat d'implementar mesures de conservació de l'aigua al Club de Begues.

A partir del pròxim dilluns, 4 de març, i fins a nou avís, estarà prohibit l'ús de les dutxes en les instal·lacions del club. Aquesta decisió es pren amb l'objectiu de contribuir a l'estalvi d'aigua i ser responsables amb els recursos naturals enmig de les condicions climàtiques adverses que enfrontem.

Entenem que aquesta mesura pot generar incomoditats, però confiem en la vostra comprensió i col·laboració.

Romandrem atents a qualsevol canvi en la situació hídrica i els informarem oportunament sobre qualsevol actualització relacionada amb aquesta mesura.

Per a qualsevol pregunta, no dubtin a posar-se en contacte amb nosaltres.

Agraïm la seva comprensió i col·laboració.