FESTA MEXICANA - DISSABTE, 6 D'ABRIL
03/04/2024

Benvolguts usuaris del Club de Begues,

Ens complau enormement convidar-vos a la propera celebració del restaurant emplaçat a les instal·lacions del club, Les Delícies. El proper dissabte, 6 d'abril, a les 21:00 hores, prepareu-vos per submergir-vos en una experiència plena de sabor, ritme i diversió en una festa mexicana.

Els nostres comensals tindran el privilegi de degustar un exquisit menú degustació típic mexicà. Des dels clàssics tacos i enchiladas fins als deliciosos nachos amb formatge, quesadillas, choriqueso, aguachiles i marquesites, on cada mossegada serà una explosió de sabors autèntics.

Per garantir una nit inoblidable, comptarem amb l'animació a càrrec de  J. R. i música i balls.

Preus del Menú:

• Menú Adult: 30€
  • Menú Infantil: 15€

No perdeu l'oportunitat d'unir-vos a aquesta celebració única! Assegureu el vostre lloc tan aviat com sigui possible fent la reserva per WhatsApp al 640968085 o escrivint un correu a lesdeliciesrestaurant@gmail.com, ja que l’aforament és limitat.

Per a obtenir més informació, podeu comunicar-vos amb nosaltres o amb Les Delícies a través dels canals habituals.

Esperem comptar amb la vostra presència i compartir junts una nit plena d’alegria i deliciosos sabors mexicans.

Ens veiem a la festa mexicana!