ÈXIT ROTUND DEL CARNESTOLTES DE BEGUES A LES INSTAL·LACIONS DEL CLUB - DISSABTE, 10 DE FEBRER
13/02/2024

El passat dissabte el Club de Begues va viure una jornada inoblidable amb la celebració del Carnestoltes de Begues. La creativitat i l'entusiasme van ser els protagonistes d'una tarda plena de diversió i alegria, on socis, amics i famílies van unir-se per gaudir d'aquesta celebració tan especial.

Després que les comparses desfilessin acompanyades dels Timbalers de Begues fins al Club, vam donar el tret de sortida a la competició i el jurat va fer l'entrega de premis. El certamen de comparses va estar renyit, però finalment, Sugar Free es va alçar amb el primer premi. La seva originalitat, la impressionant quantitat de participants i les disfresses excepcionalment aconseguides van enamorar a tots els presents.

El segon premi va ser per a Donant la nota, destacant per la seva coreografia impecable i el tema relacionat amb la coral, mentre que el tercer premi va ser atorgat a Sanfermins Beguetans per la notable participació de la joventut beguetana.

A més dels premis principals, dos destacats reconeixements especials van ser atorgats a Grup de Teatre Splai d'Art i Marquesas de Begues, destacant la seva contribució única a la celebració.

Encara que la comparsa organitzada pel Club, Club de Begues back to the 80s, no es va emportar cap premi, el seu entusiasme i originalitat van ser aclamats per tots els assistents. La dedicació i l'esforç del grup no van passar desapercebuts, contribuint significativament a l'ambient festiu vibrant.

La tarda va transcórrer en un ambient familiar, on al voltant de 300 persones van reunir-se per compartir rialles, balls i moments especials. La participació massiva va marcar l'èxit de l'esdeveniment, consolidant la importància d'aquestes celebracions per enfortir els llaços dels beguetans i beguetanes.

La diversió no es va aturar amb el lliurament de premis, ja que l'esperada discomòbil va atraure 300 joves i es va prolongar fins a les quatre de la matinada. El ritme frenètic de la música i l'energia dels assistents van fer que la nit fos inoblidable, confirmant el rotund èxit de la festa de Carnestoltes al poble.