RECORDATORI CASAL OLIMPIC 2024
19/03/2024

Us recordem que continua obertes les inscripcions del Casal Olímpic Infantil de Setmana Santa, una experiència única per a nenes i nens d’entre 6 i 14 anys. Aquesta activitat es du a terme a les instal·lacions del Club des del dilluns, 25 de març fins al dijous, 28 de març de 9:00 a 14:00. A més, s’oferirà servei de menjador a qui ho desitgi.

Estem encantats de convidar als més petits a participar en aquests quatre dies plens d’activitats esportives, jocs i rialles.

Viurem moltes emocions en un casal diferent i dinàmic, on cada participant tindrà l'oportunitat d'explorar la seva passió per l'esport, aprendre noves habilitats i, el més important, construir amistats duradores.

Els participants estaran agrupats segons les seves edats, ja sigui en dos grups de 6 a 10 anys i 11 a 14 anys, o depenent de la quantitat de nens, en tres grups de 6 a 8, 9 a 11 i 12 a 14 anys. Això assegura que cada nen gaudeixi d’activitats adaptades al seu nivell i puguin fer noves amistats.

Activitats programades:

Jocs i convivència: fomentarem la diversió i la interacció entre els participants a través d’una varietat d’activitats dissenyades per promoure el companyerisme.

Història de les Olimpíades: submergirem a les nenes i nens en la rica història de les Olimpíades, inspirant-los en relats fascinants de gestes atlètiques i esperit competitiu.

Preparació d’esports: els participants tindran l’oportunitat de preparar-se i perfeccionar les seves habilitats en diferents esports, guiats per monitors apassionats per la feina.

Competicions esportives: la setmana culminarà amb competicions emocionants en una gran varietat d’esports com el minigolf, el futbol sala, l’atletisme, la petanca i el bàsquet; i d’altres activitats com les gimcanes d’orientació i exploració, el joc del salta conills o el joc del mocador.

Informació important:

Preu: 50€ (socis del Club, 40€)

Per a inscriure a la seva filla o fill en les Olimpíades, enviï un correu a info@clubdebegues.cat o truqui al 936390000.

Estem ansiosos per viure aquests dies plens d’esport, diversió i competició amb vosaltres.

Per a més detalls o qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres.

No us perdeu l’oportunitat!