ÈXIT EN LA CELEBRACIÓ DE LA FESTA DELS 80 - DISSABTE, 16 DE MARÇ
24/03/2024

Estimats socis i usuaris del Club de Begues,

El passat dissabte, 16 de març, les nostres instal·lacions es van transformar en una màquina del temps per transportar-nos a la dècada dels 80 en una nit plena de diversió i nostàlgia. La Festa dels 80, organitzada per la Comissió d'Esdeveniments amb el suport del Club de Begues, va ser tot un èxit, i estem emocionats de compartir els detalls amb vosaltres.

Un total de 489 persones van unir-se a nosaltres per viure aquesta nit amb música, decoració i disfresses característiques de l'època. Des del primer moment, vam poder sentir l'energia i l'emoció mentre tots es preparaven per a una nit de records i alegria.

Durant hores, vam gaudir d'una experiència única en traslladar-nos a una sala de festes típica dels anys 80, amb menjar i begudes refrescants. Va ser un veritable plaer veure com cadascú es divertia, ballant al ritme dels clàssics de l'època i compartint rialles amb amics i familiars.

Darrere d'aquesta extraordinària nit, hi va haver un gran treball d'organització. Volem expressar el nostre agraïment més sincer a la Comissió d'Esdeveniments i a tots els col·laboradors que van fer possible aquest esdeveniment. Gràcies a la seva dedicació i compromís, vam poder oferir una festa impecable que va deixar tots els assistents satisfets.

Ens complau enormement rebre el feedback positiu de tots els que van participar en aquesta festa. Les vostres paraules d'elogi i de gratitud són el millor reconeixement al nostre esforç. La vostra alegria i entusiasme ens motiven a continuar treballant per oferir-vos més esdeveniments d’aquest tipus en el futur!

Així que preneu nota en els vostres calendaris i estigueu atents, perquè la pròxima festa promet ser encara millor.

Us hi esperem!