FOTOGRAFIES DE LA NOVENA TROBADA DE VEHICLES CLÀSSICS DE MÉS DE 30 ANYS
06/11/2023

Aquest diumenge, 5 de novembre, vam acollir a les instal·lacions del Club de Begues i al Carrer Alp la 9a Trobada de Vehicles Clàssics de més de 30 anys. L'esdeveniment, organitzat per l'Associació d'Amics dels Vehicles Clàssics de Begues i amb la col·laboració de l'Ajuntament de Begues, la Diputació de Barcelona i altres entitats beguetanes, va reunir més de 120 vehicles, entre cotxes i motos, que van marcar tota una època en la història de l'automoció.

Des dels més petits fins als més grans van fer un petit viatge en el temps meravellant-se dels dissenys més clàssics de cotxes i motos, des dels primers Porsche fins a les Harley-Davidson o el mític Seat 600.

A continuació us deixem una selecció de fotografies de l'esdeveniment.

Gràcies per viure aquesta experiència amb nosaltres i agraïm a l'Associació d'Amics dels Vehicles Clàssics de Begues i els col·laboradors la confiança per empleçar l'esdeveniment a les nostres instal·lacions.