01/11/2023

Ahir, 31 d'octubre, vam acollir la primera edició del Passatge del Terror a les instal·lacions del Club de Begues, tot gràcies a la tasca extraordinària de la Comissió Social.

L'atracció va ser tot un èxit i al voltant de 300 nenes i nens de totes les edats i adults van poder recórrer el soterrani del club, guarnit amb una elaborada escenografia de terror i acompanyats de 17 actrius i actors que semblaven trets d'una pel·lícula de thriller.

El Club vol agrair als membres de la comissió i als voluntaris tot el seu esforç, dedicació i professionalitat i a tots vosaltres per haver compartit aquesta experiència tan terrorífica amb nosaltres.

31/10/2023

Us informem que la pròxima sessió del Curs Mensual de Defensa Personal per a Dones, prevista per a aquest divendres, 3 de novembre, s'ajorna al divendres de la setmana vinent, 10 de novembre.

El curs, impartit per l'instructor d'arts marcials José Alberto Gómez, tindrà lloc de 19:00 a 20:30 del vespre al Teatre del Club de Begues.

Qui encara no ha sol·licitat assistència, preguem que la dugui a terme a la recepció del club.

Preguem disculpes pels inconvenients que us hàgim pogut causar i ens veiem divendres vinent!

30/10/2023

Aquest diumenge, 5 de novembre, el Club de Begues acollirà la Novena trobada de Vehicles Clàssics de més de 30 anys. A les 10:00 farem la trobada i celebrarem un esmorzar - gratuït per als 100 primers vehicles participants - als afores de les instal·lacions. A les 12:30 sortejarem entre els assistents productes cedits pels nostres col·laboradors. Durant tot el matí, els visitants podran veure l'Exposició de Motos al Saló del Club de Begues.

Malgrat que no sigui necessària la preinscripció, per motius de previsió s'agrairia que es comuniqués l'assistència a avcbegues@gmail.com o al 679 044 772.

Us hi esperem! Gas!

27/10/2023

La celebració de la primera edició del Torneig de Vòlei Platja 2023, prevista per aquest dissabte, 28 d'octubre, es desplaça al dissabte 11 de novembre

Disculpeu les molèsties que us hàgim pogut ocasionar i us esperem d'aquí a dues setmanes!

24/10/2023

Aquest cap de setmana vam poder gaudir de moltes activitats al Club de Begues.

El dissabte, la Nit de Ball de la Gent Gran, amenitzada pel grup Los Fabulosos Lucky, va ser un èxit i va arreplegar més de 130 persones en una nit animada i amena.

El diumenge va celebrar-se la tradicional Arrossada del Club de Begues, amb una participació de 101 persones. Vam poder gaudir d'una excel·lent paella, preparada per la Confraria de l'Arròs amb la col·laboració del restaurant Les Delícies, emplaçat a les nostres instal·lacions. Una tarda agradable, de bon menjar i per gaudir amb amics i família.

Moltes gràcies a tots per la vostra assistència i us esperem en futures ocasions!

23/10/2023

El proper dimarts 31 d'octubre, de 18:00 a 22:00, tindrà lloc el passatge del terror a les instal·lacions del Club de Begues. Us garantim ensurts i terror per a totes les edats! Us esperem!

Entrada: 3€ per persona

07/09/2023

Benvolguts socis i sòcies,

El Club de Begues vol agrair als germans Xavier i Sara Torres el treball, dedicació i acompliment que han tingut en el Restaurant del Club fins al dia 3 de setembre.

Una nova etapa s'inicia i el restaurant del Club estarà dirigit per l'empresa ÀPATSA, que torna a obrir les seves portes el divendres 8 de setembre apartir de les 11.00 hores.

Desitgem el major dels èxits al nou equip de restauració i annexem model dels primers menús per a aquest divendres.

En breu presentarem propostes d'actes i projectes conjunts per al gaudi dels socis i sòcies del Club.

Junta Directiva

Club de Begues

04/09/2023

El Club de Begues és complau informar que comencen les Nits de Ball al Club de Begues aquest dissabte 9 de setembre 2023 a les 22 hores amb la participació de ALMA DUET.

Balls, Coca i Cava.

Us esperem.

28/08/2023

El Club de Begues és complau informar el Programa d'Activitats per a la Festa Major del Club, a celebrar-se entre els dies 1 al 3 de setembre de 2023.

Recordem que addicionalment a les activitats del programa se celebraran altres activitats dirigids al Club i tindrem una Sessió del Curs de Defensa Personal per a Dones el divendres 8 de setembre a les 19 hores al Teatre del Club (prèvia inscripció).

És important ressaltar que les activitats de l'Inflable de Piscina del dissabte 2/9 i del Concurs de Paelles del diumenge 3/9, tindran un control d'entrada o inscripció que s'ha de fer a la Recepció del Club.

Esperem comptar amb la vostra participació i col·laboració.

Us esperem.

05/08/2023

Torneig de Voley Platja ajornat al 16 de setembre 2023.

Inscripción per parellas. Categories Femeni i Masculi.

Inclou beguda (aigua).

Inscripcions a Recepció del club i al e-mail info@clubdebegues.cat

Us esperem!!!!!

«  1 2 3 4 5  ...  »